fredag 14 oktober 2011

Vi checkar in.


Jahapp, nu har Jenny och jag checkat in på Smögens havsbad för en tredagarsweekend.
Det skall bli så skönt att jag dör lite när jag tänker på det. Spiggen passas av mormor idag för att sedan ha grabbhelg med sin pappa hela helgen. De ska tydligen kolla hockey, dricka bira och dra gamla vitsar. Redan på väg ner i hissen drabbades jag av Spiggabstinens men Peter sa att det var lugnt, för han har bokat rummet bredvid oss till Spiggen och en jättejätteliten morgonrock. Vi har letat överallt här nu men golvet är fritt från gröt och luften är fri från prutt så han verkar ha skämtat.

Jenny och jag ligger nu och päser och väntar på att lunchen skall serveras. Naturligtvis har vi gjort en yttre och inre kontroll av rummet för att se om det ligger några döingar under sängen (meckigt) eller gamla tånaglar i mattan (äckligt). Men det verkar vara lugnt. Senare idag ska vi på aromamassage (ja, jag medger att det låter lite fritt), gå promenad vid vattnet, dricka medhavd champagne och äta praliner.


Life is good.


Jenny festar loss på getostpralin.


Och jag med fast det inte syns.



Inte okej på bättre hotell.

3 kommentarer:

  1. Ska ni fotografera era auror också? Jag hoppas lite på det.

    SvaraRadera
  2. Underbart! Och inga döingar heller?! Man får lov att gratulera och önska att lyckan håller i sig. Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Hahaha nej döingar kan man ju vara utan när man sover på hotell (eller ja överallt annars också iof). Gud vad lyxigt med en tjejhelg!

    Ha det lovely!

    Kram Jennie

    SvaraRadera