lördag 1 oktober 2011

Visa mig ditt bäddset och jag ska berätta vem du är!

Jag är ingen minimalist. I något avseende faktiskt. More is more är oftast min devis. Jag gillar röriga inredningsbutiker, cupcakes pyntade till förbannelse och för starka parfymer. Jag vill ha livliga diskussioner, knallrött nagellack och mer vin i glaset. Det absolut konstigaste jag vet är människor som väljer vanilj när de skall beställa smak på kulglass. Inte ok.

Detta syns ju inte på utsidan så mycket. Nej, nej. We can not release that monster. Jag har svarta kläder, svarta skor och svarta väskor. Vågar inte ens ha rött läppstift. Är fruktansvärt feg.

Men. I går skulle jag köpa nya sängkläder. Kanske vita, kanske med en diskret rand eller ruta eller varför inte en spets?

Men så hittade jag DE HÄR!!! Kanske inte så smakfulla, kanske inte så stiliga. Men de är såååå jag! Örngotten är prickiga men det syns tyvärr inte på bilden. Färgerna matchar min älsklingspläd och nattlampor perfekt. De fann sig till rätta i vårt sovrum direkt. Om jag var ett bäddset så skulle jag se ut så här!!!!

Vad säger dina sängkläder om dig?

4 kommentarer:

  1. Ja du, vad säger de? Mina är vita i linne, eller grå. Helt enfärgade och inget uppseendeväckande alls.... He, he, he.... Guess who i am!
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Vad snygga hörrö! jag drömmer om att köpa dyra, snygga stilfulla satängsängkläder..men jag har ALDRIG köpt några sängkläder själv utan fått i julklapp osv så mina sängkläder säger nog mer om de som köpt dem än jag som sover i dem;)

    SvaraRadera
  3. Oj, vad snygga! Och crazy! Mina är antingen ljust beige eller ljust rosa... enfärgade... Åh, herrejävlar vad trist!!

    SvaraRadera
  4. tänkte bara säga att upptäckten av din blogg växkte liv i mina bloggfingrar så nu har jag återupptagit bloggandet. Ta det som en komplimang =)

    SvaraRadera