måndag 17 oktober 2011

Karriärsplaner

En del frågar mig vad jag skulle önska att Spiggen blir när han blir stor.
Lycklig, svarar jag på ett fånigt och inte så lite klyschigt sätt.

Men det finns ju saker som skulle kännas bättre än andra och dokusåpakändis med efterföljande karriär som gästbartender är som jag nämnt förut en av de "andra" sakerna.

Jag tror Spiggen skulle passa som domare. Han är sträng men rättvis. Kanske i en engelsk domstol för där är domarna så stiliga.

Det blir också kostnadseffektivt eftersom de slipper köpa någon peruk till honom.


Frillan i ordning. Fint, då kan vi börja.

Spiggen lyssnar på advokatens argument med spelad ödmjukhet och välvilja.

Men dömer sedan till lagbokens hårdaste straff.
2 godisfria dagar och byta 5 extra fyllda bajsblöjor på raken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar