lördag 29 oktober 2011

Rapport

Urk vilken mardrömsläggning. En timme på minuten och Spiggen var fett lack över att behöva somna själv. Jag var väl inne och lade tillrätta 7 eller 8 gånger och tillslut fattade han galoppen. Efter det har han nu vaknat 2 gånger än så länge men somnat om efter 1 buffningsomgång och två ramsor. 4 min åt gången har det tagit.

Jag slåss mot det dåliga samvetet om att det är jättejättesynd om Spiggen fast det egentligen inte är ett endaste duggelidugg synd om honom. Men det är jobbigt att han blir så ledsen även om det snabbt går över.

Peter tycker det är ännu jobbigare än vad jag tycker och tassar runt som en osalig ande och jag ser jättemycket framemot min natt på liggunderlaget/surfingbrädan som införskaffades för ändamålet. En toppenkväll helt enkelt. Jag uppdaterar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar