fredag 23 september 2011

Extreme makeover

Har ni sett, AnhaltAnnika har fått sig en ny outfit och det var ju väl behövligt. Det var självaste Att vara någons fru-Emma som upptäckte eländet, lät hantverkare och olivträd vänta för att klämma ner sin höggravida kropp framför datorn och komma till undsättning. Och så fixade och trixade hon lite, ja jag vet inte.
Framför allt så visade hon prov på stort tålamod då det skulle klagas och ändras och ångras. Fick till och med ringa och bräka allt vad jag hade lust till. Snällt.

Skulle jag kunna så hade jag levererat en ohyggligt stor kladdkaka till hennes dörr. Med tjockt nougattäcke och en spann med vispad grädde bredvid. Och så hade jag slängt med en Snapple också. För det är hon ta mig tusan värd! Minsann.

2 kommentarer:

  1. Snyggt blev det, supersnyggt! Men glöm inte att skicka med ett Japp för hundans skull (säger man så?!) ;-)!!

    SvaraRadera
  2. Självklart glömmer jag inte det! Det stod med i kontraktet. Det outtalade.

    SvaraRadera