torsdag 6 september 2012

Men sluta.

Ikväll retar jag mig på personer som gillar att säga att "Skadeglädje är den enda sanna glädjen". Nöjt säger de det. Som om de sagt något annat än världens fånigaste, slitnaste fras. Något fräckt kanske. Eller roligt. Nytt rentav.
Detta är mitt absoluta hatuttryck. Folk som säger det borde få smäll. Folk som menar det borde få en kram.
Egentligen. Fast inte av mig helst.
Kan de (jag säger de och inte ni för det finns väl INGEN som läser min blogg som säger så? va?) inte bara sluta. Så sjukt fånigt. Tramspottor är vad de är.

Ja skäms säger jag.
Bild:google.se



3 kommentarer:

  1. Ehhh jag får väl erkänna att jag säger det. Jag vet egentligen inte varför jag säger det för jag har funderat många gånger på varför man säger det för det är ju inte sant.
    Ska genast radera den frasen ur mitt vokabulär!

    Kram

    SvaraRadera