söndag 8 januari 2012

Pirågen anropar ELIN!

Kanske ska man inte använda sin blogg för efterlysning eller kontaktannons.
Men nu gör jag det. Det är min blogg så jag bestämmer.

Elin! Elinskan! Jag har kontaktat dig på facebook.Verkar inte som du är inne där så ofta. Men jag vet att du läser här. Vet inget annat sätt att få tag på dig.Kontakta mig snälla. Jag freakar ur om du inte kontaktar mig inom typ ett dygn. Du vet om vad tror jag. På riktigt så håller jag på att utveckla en stressattack som snart kommer tvinga ner mig i framstupa sidoläge.

För er andra: Elin är inte borta eller så. Jag freakar heller inte ur på det sättet att jag ringer polisen eller hemvärnet eller så. Det är bara det att hon är det enda som kan hjälpa mig med en väldigt VÄLDIGT viktig grej som det är liiite bråttom med.

5 kommentarer:

  1. Pirååågen! Din anropande är uppfattad och ditt Facebook meddelande kommer att besvaras genast. Förlåt om jag orsakat dig panik.

    SvaraRadera
  2. TACK Elin. Vilken tur att jag kom att tänka på bloggen som ett efterlysningsverktyg.

    SvaraRadera
  3. *mumlar* tur man inte är nyfiken av sig

    SvaraRadera