tisdag 5 juni 2012

Min vän oraklet på besök i Götet.

Har just kommit hem från en date med världens bästa Tess som jag är löjligt förtjust i. Hon är en av de där.
De där människorna,  som får mig att pladdra som en besatt och berätta allt och alldeles för mycket. Men hon är så klok och rolig och jag bara MÅSTE bikta mig. För om jag gör det så tänker jag att hon skall säga smarta och fiffiga saker som ger svar på mina funderingar och  löser de flesta problem som kan dyka upp. Ingen press på henne alls.
Vi har käkat supersmarrigt indiskt på Masala Kitchen, druckit bira och löst världsproblemen.
En sådan bra kväll.



I morgon är vi lediga hela familjen och vi skall ha en Spiggdag. Sätta Spiggen i centrum och göra hans dag till en fest. Bara äta extra smaskig mat (dvs fiskbullar), kolla på djur och bussar hur länge som helst och så ska han ha sin favorittröja med bondgårdsmönster och de extra mjuka brallorna.
För egen del så hoppas jag på lite sömn också.


3 kommentarer:

  1. Så härligt att ni hade det fint! Bästa ni!

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Tack för en urmysig dag älskade vän!! Så himla mysigt att ses. Längtar redan till nästa gång!! Och så himla bra val av ställe att goffa på. Looove indiskt! Ha en fin dag med lille Spiggeluringen. Puss och kram

    SvaraRadera
  3. Fin bild på fina vänner - härligt!

    Bilden på Spiggen är helt fantastisk! Älskar den!
    Kram

    SvaraRadera