lördag 16 juni 2012

Allt som inte dödar....kan ändå vara rätt pissigt.

Jesanes vilket jobbigt dygn vi haft. Spiggisen fick ont i halsen (tror vi) och har knappt varken ätit eller sovit. Minsta lilla klunk vatten gör ont och igår kväll skreks det oavbrutet mellan 4 och 12 ungefär. Hade inte mamma varit hos oss och varit superhjälte så hade jag nog kanske hoppat från balkongen. Nu har vi tagit en liten skrikpromenad för att lämna mamma vid tåget och Spiggen har äntligen fått lite ro i vagnen och somnat. Så vi har slagit oss ner på en bänk vid Vasa sjukhus och jag försöker hämta lite ny energi från en reservdepå bakom mjälten. Ajdå... Nu vaknade han. Jag som tänkte skriva massor av skojiga skämt precis. Nu blev ni snuvade på det. Och jag med. Jaja vi ses i nangijala.

4 kommentarer:

  1. Ushca! Stackars Spigg. Skickar såna där krya-på-sig-kramar i mängder :) Och kraft till trötta föräldrar också, när jag håller på :)
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Nä åååh! Usch vad trist.. är det inte skruvar i våfflor så är det taggtråd i halsen! :( Kraft och kärlek till er!

    SvaraRadera
  3. Hoppas lilla blir bra typ..BUMS....En stor kram till dig sådär så du håller dig vid dina sinnes fulla bruk ett tag till:) kramkramkram!

    SvaraRadera
  4. Usch och fy för sådana dagar.
    Kram och energi! Krya på dig Spiggisen.

    SvaraRadera