torsdag 21 juni 2012

Besök i sjuksängen


Ja så mycket av det fina vädret har jag ju inte fått ta del av idag även om jag gluttat ut mellan persiennerna. Som tur var behövde jag inte bli uttråkad för världens finaste och dagen till ära, gladaste Spigg gjorde mig sällskap och stod för underhållningen. Så han visade mig fräcka grejer på Iphonen och berättade långa rövarhistorier om hyss, sjöbusar och traktorer. Så ikväll är jag redan bättre även om jag fortfarande känner mig lite tung i huvudet och har en begränsad tillgång till andningsvägar.

Spiggen livar uppet.

3 kommentarer:

  1. Fina ni:)) Nu ser du till att kurera dig! Även om det är fasligt skönt att bli upppassad:)) stor kram!!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre idag. Ont i halsen är ju det sista som behövs när man ska dricka öl!

    SvaraRadera
  3. Usch, stackare! Tur att du har en så fin Spigg, med alla historier :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera