söndag 18 december 2011

Juleskumfudge del 3


Här kan du läsa del 1 och del 2 om detta rafflade äventyr.

Nå jag hade ju en påse juleskum över och gjorde ett nytt försök igen. Denna gång med polkatomtar.
Nu följde jag receptet.
Och från det jag smarrat ur kastrullen kan jag ana att detta kan bli bra. Det kan i själva verket bli så bra att det blir årets julgodis. Hör gött som helst var vad det var.

Eftersom polkatomtarna inte är i samma vackra kulör som orginaltomtarna så färgade jag lite bara. Ett par droppar karamellfärg och så blev det rosa.

Allt borde vara rosa!

6 kommentarer:

  1. Jag äääälskar din blogg! Du är ju bara så in i helsikes rolig. Kan inte vi bli bff och umgås hela helgerna, åka på semester och allt sånt?? ;) *s*

    Ser för jäkla gött ut det dära. Jag måste nog testa polka tomtarna. MED socker har jag förstått. Man vill ju inte klanta sig med juletomtarna liksom.

    Ha det!

    //Helena

    SvaraRadera
  2. Hihi va kul för jag gjorde skumtomtefudge idag oxå =) Smaken är helt sjukt gott!
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Åhh du hysteriskt roliga Annika..Läste just kommentaren du skrev på min sida om vårt hem..jag har skrattat så mascaran är obefintlig:)) Vad du är härlig!!!
    Kommer du ner till Metropolen någon gång, så är du välkommen på middag:)

    SvaraRadera
  4. Vad fint!!! Jag skall testa göra det när sväris kommer hit.. :) Jag har fortfarande inte hitta Juleskum med polkasmak. Vart sjutton hittar alla det nånstans? Kram

    SvaraRadera
  5. Tess mitt hjärta.
    Skicka din adress pronto

    SvaraRadera