lördag 24 december 2011

Julafton. Klappar och andra saker.

Jodå. Visst kom tomten med lite kalabalik.
Både till mig och min sörra

Jag måste ha fler känner jag. Helst direkt.

 Jag valde "Lite konfekt" medan min syster sportade "Lite Rouge"
 
Lite konfekt
Förutom armbandet så fick jag en mysig one piece av Peter. Då jag ser precis ut som barbapappa i den så hoppar vi bilden. För nu i alla fall. Dessutom fick jag ett par superfina örhängen av min syster från Dyrberg/Kern:



 Spiggen granskade paketen och var väldigt nyfiken på den stora rosa pjäsen.
Det var förövrigt min perfekta sista minuten present som blev precis lika uppskattad som jag anade:
En  sliten antik kakburk till min syster som jag funnit i en antikaffär.
Vår farmor hade en sådan och jag visste att min syster trånat efter en likadan.
Bingo!


 Den här astjusiga pållen fick jag av mina brorsdöttrar.
Alltså hur fin är den inte!
Love it!



Dagen ägnades annars till stor del till detta:
Nu mår jag illa, precis som det ska vara.

Nu skall vi spela Bing!!


9 kommentarer:

  1. Snyggt alltihopa, men du, var sa du att din syster hittat örhängena? ???
    God mysig fortsättning på julen imorron, Spiggen lär väl inte er få sovmorron....

    SvaraRadera
  2. De är från Dyrberg/Kern. Modellen heter Janezza. Finns på Åhlens och sånt.

    SvaraRadera
  3. Åhå vilka paket! Pållen var ju en favorit :)

    SvaraRadera
  4. Åååh vilka fina presenter!!! Och vad kul med kakburken... och himla tjusigt inslaget måste jag säga! :) Kraaam och god fortsättning!

    SvaraRadera
  5. ) However, by the same token, the bigger the scope,
    the harder it is to haul it around and set it up.
    5 million plus Samsung Mobile USA Facebook fans and 3 million Samsung Mobile US Twitter followers to participate in the
    celebration, including an exclusive performance by artist, Kanye
    West. 3 Mp, the camera is clearly aimed at competing with other semi-high range cameras, not those that compete
    with those inside a smartphone or tablet.

    Feel free to visit my page: samsung galaxy note

    SvaraRadera
  6. You can get the older digital Canon Rebel, with a lens,
    for a good price new. If not, can not be any tech backup
    for you will be able to achieve. The zoom manage is actually a rotary bezel around the shutter button, and it
    really is a bit jerky, but with 12 actions between minimal and optimum it's able of relatively precise framing.

    Feel free to visit my web-site - nikon d7100

    SvaraRadera
  7. Simply click on the program that you want to watch and go directly
    to the channel it's playing on. ANTENNA: I get the same number of channels over the air as I did when I had a 7 year old generic HD TV. The stations that I get over the aerial all have their own icon in the menu.

    my webpage - roku

    SvaraRadera
  8. Typically the t100577 Nest Learning Thermostat can be described as modern newer sorts of thermostat.

    Recent times have noticed a massive increase the realm of computerized thermostats, nest looks to turn bradenton surrounding.
    Look for bargains, when buying expensive things that you need.


    Feel free to visit my website: nest thermostat review

    SvaraRadera