torsdag 22 december 2011

Fira dan före dan.


Nu är nästan alla sysslor gjorda förutom packning men det förtränger vi nu och sparar tills i morgon bitti.
Nu skall vi ta det lugnt och se säsongens två sista Dexteravsnitt (Alltså fyyyyy sjutton vad läskig denna säsong varit. Drömmer alltid mardrömmar efter) och äta godis eftersom vi misstänker att det inte kommer bli så mycket av den varan de närmaste dagarna...

Vi har just avslutat en höjdarmiddag enligt mina mått mätt. Ett väl bränt Levainbröd, tre sorters salami och en flaska riktigt, riktigt gott vin. Behövs inte så mycket mer. Ja förutom godis då, men det är ju också ordnat som sagt.


Sjukt nöjd med mig själv dessutom efter att ha sprungit på en svinbra julklapp i sista minuten. Trodde jag var klar men så dök det upp något perfekt till någon som förtjänar något fint. Då fick man ta upp sladderplånkan igen. Det var det värt. Alla gånger.




Dagens vintips. Galet gott. Blanda inte ihop det med Amarone-Tommasin som är nästan 3 gr så dyrt.

2 kommentarer:

  1. Låter onekligen som en middag i min smak, inklusive godis :)
    OM jag inte skulle hinna in så passar jag på att önska dig en riktigt, riktigt fin jul! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Åh vad gott!!! Och tack för vintipset! Kram och God Jul (om vi inte hörs innan dess).

    SvaraRadera