måndag 8 oktober 2012

Bloggtorka del 2. Humorbrist.

Jag skrev ju förut att jag skulle återkomma med ny kraft och ordnat liv nu ikväll. Skriva lustigheter och briljanta observationer. Men vet ni, det går inte för jag är svintråkig ikväll. 0 humor. Har ingen lust till något annat än att äta mintchoklad och bita av mina naglar, de är lite långa nu så det är roligt men det är också där nivån ligger. Så antingen så skriver jag något skittrist och antagligen tjatigt och gnälligt. Kanske om hur trööött jag är eller hur jooobbig helgen har varit och hur synd det är om Spiggen (och om mig själv). Eller så struntar jag i det och håller tyst ikväll också. För er skull tänker jag.

Men jag kan bjuda på mitt favoritklipp med Tabita. Ni har säkert sett det förut men det är ju så grymt roligt.
.

4 kommentarer:

  1. Aaaahahhaaha! Jag måste ha bott utomlands när detta visades. DÖR! Hahaha! Puss (och hoppas Spiggelutten mår bättre snart)!

    SvaraRadera
  2. Haha, Tabita är kunglig! Inte så där puttinuttigt gullig utan ett rejält frutimmer som vet vad hon vill :)

    SvaraRadera
  3. Hur kan jag ha missat detta? Mia Skäringer är ju fan bäst! Måste titta på mer!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Men vad var det för klipp? Har aldrig sett det förr. :)

    Kram på dig

    SvaraRadera