lördag 13 oktober 2012

Sommarens sista suck

Vi har varit vid lantstället idag då vi haft lite business i Huskvarna, där vi kollat på ett alternativ till festlokal för bröllopet. Sen gick vi en höstruskpromenad där vi alla nästan förfrös oss. Men jag blev förvånad över att vi fortfarande kunde hitta en sommarblomma här och var. De passade likaom inte alls in i landskapet längre. En smörblomma här och en blåklocka där och ganska mycket rödklöver. Så jag plockade dem jag fann och fick ihop en superfin sommarbukett. Kändes ganska otroligt tyckte jag. Se bara:

2 kommentarer:

  1. Äre sant? Det trodde jag absolut inte var möjligt nu. Jag menar, man skrapar ju rutorna på bilen nu....

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  2. Tänkte precis som creando, samma vecka som man fick skrapa rutorna!
    Fin bukett, borde kanske ge mig ut och leta imorgon!

    SvaraRadera