torsdag 18 oktober 2012

Kung sol

Javisst kan man gnälla över att det regnat nonstop i Göteborg på senaste tiden för det är definitivt lite tjatigt.
Men I can do regn. Det är okej. Förutom i kombination med träning. Och då pratar jag inte om någon hurtig blöt löprunda i leran regn utan ett helt vanligt bodycombatpass. Inomhus.

För det är tråkigt när man står där, sparkar och slår som en annan ninja och letar efter sig själv i spegeln men inte hittar rätt. Vad man dock ser är Ludvig den fjortonde (fast blond)som i samma kläder som man själv utför någon form av viftaktivitet.

Seriöst, man ska inte vara fåfäng på träning och sådant men fukt i kombination med svett är förödande för frillan. Och detta gäller ju egentligen inte bara träning i ordnade former. En löpning efter bussen i för varm jacka har samma effekt. När jag kommer fram till jobbet så ser jag ut som fåret Shaun. Inte ok. Inte snyggt.

Så idag bjuder jag på århundradets värsta bad hair day så här efter träningen.
Slå denna om ni kan.

Miss Friss

Det här kan man nästan sjukskriva sig för tror jag

2 kommentarer:

  1. Ahahaha... men gulle du! Du är fin! Kram

    SvaraRadera
  2. Haha. Jag dör. Du är underbar. Jag har håret under kontroll, men ansiktsfärgen. Fifan. Jag är så jävla ful så bilarna stannar för stoppljus. Tur att vi vet att du är en riktig snygging i vanliga fall.

    SvaraRadera