lördag 27 oktober 2012

sjukdom, räksaft och bröllop

Ja det är ju inte mycket till liv idag inte. Sängläge totalt förutom när jag upptäckte att gårdagens frysta räkor som jag inte pallade äta då utan bara slängde in i kylen hade visst tinat lite (surprise) och ställt till med ett inferno i kylskåpet. Men att städa ur kylen och diska kaviartuber och blodpuddingpaket är ändå något som jag tycker om att göra när jag känner sig lite hängig.

Nu har jag iaf gott om tid på att surfa på pinterest efter inspirationsbilder till bröllopet.
En bild börjar växa fram och jag börjar se ett mönster i vad jag gillar. Spets tydligen. Och lite vintage så.















1 kommentar:

  1. Fantastiskt fina bilder! Jag är också inne på spets och lite vintage stuk! Fast i en mindre skala då det blir så himla lite bröllop för min del! :) Kram på dig!

    SvaraRadera