fredag 5 oktober 2012

Äntligen fredag

Ah nu är det äntligen fredag. Spiggisen är lagd och det är dags att ta det lite piano.
Själv skall jag röra mig så lite som jag kan. Jag är fullständigt ledbruten av träningsvärk och kan endast gå om jag får utstöta ljud precis hela tiden. Pust och suck och stön. Men eftersom jag lovat mig själv en brudform utan ryggfläsk så känns det bra för det är i rygg (och triceps) som det känns mest. Hej smal.

Helgen blir lugn och bjuder på en liten visit hos mamma och pappa. Vi skall också försöka floppa oss in i vårt knökfyllda förråd då vi mycket praktiskt lagt våra höstjackor och skor i en låda längst ner, längst in bakom barnvagnar, högtalarstativ, ett skrivbord och en stor förbannad Fat boy. Operation huvudvärk men jag klarar inte en regnmånad till i ballerina.

Men nu godis, läskeblask, mysbrallor och andra fredagsattribut.


Kroppen i jump in the storehousepose
Bild: http://ungdesign.se

1 kommentar: