fredag 3 februari 2012

Glossybox

Fick det bästa tipset från Tess idag.

Jag fattar inte att jag har missat Glossybox. En prenumation på skönhetsprodukter i mindre format för testbruk typ. Så man kan testa massa olika. 139 kronor i månaden inklusive frakt för 5 produkter.

Jag köptet direkt förstås. Älskar att prova nya produkter men är är för snål att köpa normalsizeprodukter för 500 spänn som jag inte ens vet är bra.

Så nu är jag sjukt entusiastisk och längtar tills min första box kommer i slutet av februari.

Men har NI känt till detta? Varför har ingen sagt något???? Grämer mig för missade boxar.

Bild lånad från :http://www.sparklzandshine.com

2 kommentarer:

  1. Jag är också skiiiitexalterad!!! Det sjuka är att jag hörde talas om det för ett tag sedan, reagerade redan då på hur billigt det var men glömde sedan bort (!!!) att kolla upp det. Nu började folk få månadens boxar och då reagerade jag igen och kände att nu måste jag berätta. Det är ju en helt sjukt smart idé ju!!! Kul att du också signade upp! Nu kan vi ba: "Bla bla bla.. jag fick en duschcreme som luktar tussilago och du? Va? Orientalisk? Ahaaa... du skrev att du föredrar fyllig doft när du signade upp eller?", typ! Kraaam

    SvaraRadera
  2. Ja jag! Jag beställde en för någon vecka sen. Kommer v 9. Iiiiih!

    SvaraRadera