onsdag 8 februari 2012

Bete sig vuxet fast man inte vill

Kolla vad som kom på posten idag. Oh My!!! Jag blev så glad att jag freakade lite.



Min fina englandsutvandrare till vän vet ju hur jag känner för Lindtskulorna med jordnötssmör och hur jag sörjer att de numera inte går att få tag på, varken i England eller Sverige. Så hon skickade ett litet substitut som en överraskning.
I like the överraskning. Tack snälla, snälla du.

Det här är riktigt good stuff. Lika bra som kulorna skulle jag vilja påstå även om jag inte har dem här för jämförelse. Jag tryckte ner en så fort jag kunde med darrande händer och stirrig blick.
På en 10 gradig skala ger jag detta 15,5. Seriöst.

Nu har jag två kvar. Trots att jag vill gömma dem under madrassen så har jag redan sagt till Peter att han ska få en. Det är att vara vuxen det. Men jag har också sagt att om han inte gillar den asmycket så får han ge tillbaka den. Man okynnesäter inte sådant här.

Ps. Jag har klippt av mig håret. Skulle visa och tog massor av kort men tyvärr såg min näsa jättestor ut på alla bilder. Så solly. Det får bli en annan dag

3 kommentarer:

  1. Jag älskar också godis med jordnötssmör men har varken smakat de här eller Lindt. Däremot Peanut butter cups från Hershey. Har du testat dem? De brukar finnas på amerikanska hyllan i välsorterade mataffärer och på English shop.

    SvaraRadera
  2. Å det är kärlek av finaste sort det - både från din kompis till dig, och från dig till din sambo :)

    SvaraRadera
  3. Som sagt, det ska finnas någon sådan affär i världsmetropolen Malmö.

    SvaraRadera