torsdag 22 mars 2012

Pepp på hus

Ahhh. Vi har varit på visning på huset jag nämnde för några dagar sedan och vi är sjukt pepp. Eller jag är. Peter är försiktigt positiv, vilket motsvarar att jag skulle rusa joddlade upp och ner på avenyn viftandes med pom pons. Typ.
För det är så fint. Och fräscht. Och det har badkar och en fin stenmur. Bland annat.

Budgivningen börjar på måndag så jag planerar att gå ner på halvtid redan på måndag. Att rodda detta kommer ta all min energi.

Från det ena till det andra:

Nu har vi kollat på semifinalen på Mästerkock. Vad spännande det är!!! Jag hejar på Sigrid förstås. Men hade inte Josefin varit så sur jämt så hade jag hejat på henne också för de är ju båda så grymt duktiga.
Vi får se, vi får se.

Från det andra till det tredje:

Kommer inte månadens Glossybox snart? Har ju väntat jättetålmodigt nu i flera dagar.

Snart husägare?

4 kommentarer:

  1. Hon svär fan mer än vad jag gör och någon som lagar mat under stress med en röd blomma bakom örat och knallröda läppar måste man ju bara älska lite.

    SvaraRadera
  2. Och Spiggeltten är också pepp ser jag! Sötfisen!

    Boxen kommer först i nästa vecka. Hang in there girl!!! Och huset är erat.. det vet jag! Gud vad kul! Kraaam

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummar och tår för att ni sopar banan med de andra spekulanterna. Det låter ju som ert hus!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Klart att ni vinner budgivningen!

    Söt bild på Spiggen! <3
    Kram

    SvaraRadera