onsdag 28 mars 2012

Rabattjakt-En sport för mig

Alltså, jag har alltid varit en sucker för rabatter. Rea-korgar, rabatthäften och kundklubbar är min grej.  Jag har kupongmani och har alltid en hel bunt med olika erbjudanden i plånkan ifall man skulle gå förbi en affär och känna sig lite köpbenägen. Handla på fullpris känns så 1995 på något vis.
Nyligen har jag upptäckt att detta funkar precis lika bra online. Nu hänger jag på t.ex. TopRabattKod typ dagligdags.  Oh my. Där finns det mesta minst sagt. Så den sidan måste jag göra lite reklam för.Till exempel  så köper jag ju alla böcker online och då passar ju en CDON rabatt bra.

Det började egentligen med att Peter var lite av en rabattkodshacker som alltid kunde fixa så att det man tänkte köpa plötsligt var fraktfritt eller typ på halva priset. Nu är jag som sagt beroende. Ja men man får ju sååå mycket för stålarna och dessutom är själva rabattkodsletadet lite av en sport i sig på något sätt. Sen att man kanske köper lite prylar som man kanske inte skulle köpt annars..tja…
That´s life lite.
Så skynda fynda mina vänner.Våga vägra fullpris.

5 kommentarer:

  1. Ett kanontips. Något för mig som inte orkar leta igenom alla reklamblad. På nätet kan jag ju surfa i oändlighet....

    SvaraRadera
  2. Toppentips! Tack! Du borde skaffa Wrapp på din iPhone! Jag köpte The Magic för 50:- rabatt + fri frakt häromdagen! Asbra! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset! Det ska vi kika närmare på, helt klart.

    Lena - gott för själen

    SvaraRadera
  4. Vet du att det går en serie på TLC som handlar just om folk som är "experter" på att samla rabatter?:) Bubbel

    SvaraRadera
  5. Jag gör som du - handlar sällan utan kupong! Och gör man det kan man vänta med att klippa bort lappen så gör man ett återköp om kupongen kommer strax efter haha Det finns massa rabattsajter på nätet som räddat mig många gånger! Wrapp i telefonen är oxå bra!

    SvaraRadera