lördag 26 april 2014

Dagens "Det är väl inte så jävla noga"

Den här tishan har jag sportat idag. Visst, jag tog den från golvet och inte från garderoben men den kändes hyfsad tyckte jag. Luktade inte svett och var lös och ledig över byst och buk. Bekväm. Och ren. Eller? Jo så länge man inte speglar sig utan bara kollar rakt ner. Med igenmurad pollenblick. Spotless mina vänner. Så bra. Då kan man gå ut och konversera nya grannar och bli känd som hon den där fräscha på hörnet. Vad tror ni? Funkar den i morgon med?

Tack Smacks! För pyntet.

3 kommentarer:

  1. Hur mår du? Lilla familjen? Snärjigt som attans gissar jag. Det blir bättre sen. Kram från en trogen vänersborgsuppväxt bloggläsare

    SvaraRadera
  2. Jag saknar dig! Gråååt! Hur är livet med två småttingar? Har den nya stjärnan fått något namn? Abstinensen är svår! Kramar trogen följare frida

    SvaraRadera
  3. Hallå!! Var är du? Kommer du inte tillbaka snart??

    SvaraRadera