måndag 10 december 2012

Hemmablind

Vab-dags idag igen. Spiggen har feber och är snorig men är förövrigt pigg som en lärka så antagligen blir det en kort sjuksession den här gången.

Störd sak:
Tittade in hos Tess och blev imponerad av hennes lyckade hemmabygge av en kopia av ett Walther & Co-hjärta som jag gillar jättemycket och har tänkt att införskaffa snarast.

Igår upptäckte jag den här i vår hall. Upphängd och allt. Av mig, för någon vecka sedan. Jag har alltså redan en som jag fick i present förra året och som jag till och med har hängt upp och inte tänkt mer på. Snacka om hemmablind. Vid sådana tillfällen skäms jag lite över mig själv.




1 kommentar:

  1. Åååååh! Se där ja.. :)
    Jag har blivit helt knäpp och tillverkar hjärtan på löpande band. Har börjat få ge bort några nu för annars blir det lite konstigt med bara hjärtan som detaljer här och var! :) Måste försöka ge mig på nån stjärnformad också. Alltså... testa själv. Jag har till och med börjat pilla isär gamla (och fula) halsband... du vet krimskrams som jag ändå aldrig kommer använda igen. Där norpar jag pärlor och tingeltangel som gör sig mycket bättre på ett pärlhjärta än runt halsen! Du går ju förbi Panduro typ varje dag så du borde ju stasha upp ett lager du med. Superkul! Puss

    SvaraRadera