söndag 16 december 2012

Grym solist. Check.

Jag har levt i dimman idag då Spiggen och jag hade en liten uppesittarkväll igår, kan man säga.
Spiggen kände sig mycket pigg vid 23snåret och ville hänga lite. Tills 4 tiden på morgonen då han motvilligt somnade..för att vakna sisådär var 20 minut för att kolla att han inte missade något spännande. Det gjorde han inte kan jag säga.

Idag var Jenny och jag på en julkonsert i Annedalskyrkan. Mest för att den kille som skall sjunga på vårt bröllop var solist och då jag bokat honom utan att höra hur han sjunger så tänkte jag att det kanske var läge att ta reda på hur bra han var.

Mycket mycket bra kan jag lättat säga. He has good lungs.

Fick med ett litet klipp som ändå inte på långa vägar låter så bra som i verkligeten.
Gött. jag har ett kap här. Särskilt som han är mångsysslare och också kommer göra min och mina tärnors frisyrer. Very very nöjd


3 kommentarer:

  1. Jag skriver här också:)
    Vi kör på onsdag. Tiden blir utmärkt :) see you!

    SvaraRadera
  2. Jag bokade mitt band till bröllopet på stående fot en partykväll ute på Sandhamn. Det jan ju vara lite vanskligt att boka ngt när omdömet inte är på topp. Men de var verkligen kanonbra
    Ha en fin dag

    SvaraRadera