torsdag 19 april 2012

Ingen rast ingen ro, bara glitter och glamou (r)

Kanske är jag tråkigast i världen. Mycket tyder på det ikväll.
Ah, hon är ute med håven tänker ni och så vill ni vara snälla.

Neeej då, du som är så rolig svarar ni. Käck och go på alla sätt. TÄNK inte så.

Tack, men...

.... ni vet ju inte hur svintrista inlägg jag börjat skriva idag. Hur jag börjat mala om än det ena än det andra på ett nära oförlåtligt vis. Här kommer lite exempel på spännande meningar som jag hoppats skulle kunna vara av intresse och möjligen även inspirera er till att leva livet fullt ut.

 "Oj oj, idag är jag minsann så trött att jag nästan nickade till framför datorn, men så tog jag ett glas vatten och då gick det över"
" Å sen glömde jag nästan väskan på bussen men kom på det i sista stund så inget hände, men tänk om"
"Min morgongrape smakade gammalt och trist så jag slängde den andra halvan"

Rafflande händelser från min spännande torsdag.
Inget disco, inga kändisar och knappt något godis alls.

Nu kan ni sluta läsa och sätta på sjövädersrapporten istället.

gokväll.

Bild: google.se

3 kommentarer:

  1. *asg* Jag har iallfall ALLTID lika roligt när jag kikar in hos dig. Alltid :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. underbara du, skrattar ju varenda gång jag tittar in! tack för dagen skratt!
    /paulina

    SvaraRadera
  3. Till och med den torsdagen fångade du! Kram M

    SvaraRadera