måndag 2 april 2012

Extrem balkongmakeover

Sjutton vad vi har slitit i helgen inför dagens fotografering av lägenheten.
Vi fick ju lite tips av inredaren och det innebar att hälften av våra möbler hamnade i källaren eller bytte plats.
Nu ser det ut som lägenheten bebos av två moderna pedanter med vita bomullshandskar med ett exemplariskt barn och hotellrumsbäddning som största intressse.

Minns ni min surdegsbalkong? Med gamla växter från i våras och lite andra utslängda, fina grejer som fått ligga och gotta till sig under vintern. Härligt.
Men nu är den ett minne blott. Nu kan jag sitta där ute  i den Göteborgska hårdblåsten och dricka ur min tomma mugg och kolla på mitt utblåsta ljus. Såreså.


Grymt oskön balkong.
Inspirerar knappast till utehäng utan endast till Cipramil

Nä men titta så käckt.
På fotografens bilder låg där också en trevlig inredningstidning.
 Naturligtvis.

4 kommentarer:

  1. Men gud så fint. Praktiskt också med filt nu när det är minusgrader och nordanvind och man ändå vill sitta ute liksom. Förresten, jag vill se mera bilder av stylingen! /Anna

    SvaraRadera
  2. Men visst är det kul med styling. Vi gjorde rätt mycket innan vi hade mäklarna på värdering ens. En av mäklarna tittade på vår härliga inglasade balkong som vi slitit i flera timmar med och sa: men guu så härligt! brukar ni ha det så här? -Oo ja, svarade vi. ( ehh NOT =/)

    SvaraRadera
  3. Fint! Härligt med alla färger som kikar fram nu.

    SvaraRadera