torsdag 26 april 2012

Torsdagsrusk

Å burrebuse vilket väder. Riktigt Göteborgsrusk. Jag invigde mina ballerinor i morse eftersom jag tänkte att nu får det allt vara sommar. Det hjälpte inte så mycket vad jag tänkte, men sånt är livet och fötterna blev åtminstone rena.

Ikväll längtar jag till helg. Jag behöver helg. Jag behöver vindag, godisdag och dvdboxrace.
Och sovmorgon. o ja.

Men först har vi en fredag att ta tag i. Om jag bara får ligga lite i soffan under min rosa filt och slötitta på något som kräver noll hjärnaktivitet så skall jag nog hitta lite energi till det också. Jag har en Lindt-mintchokladkaka i kylen också. Mörk choklad=nyttig. Den märker nog inte om jag gnager lite lite på kanten.

Bild: google.se

1 kommentar:

  1. Jag känner precis likadant. Vi har gjort en snabbsanering av badrum, kök och golv och nu ska jag bara betala räkningar innan det blir bloggande.

    Jag är så trött och längtar till det blir fredagkväll. Fast i morgon blir det ju inget slappande för jag ska på teamaktivitet med jobbet... Hårt liv ;)

    SvaraRadera