torsdag 19 april 2012

Skönhet kan vara så mycket. Humor t.ex.

Att lägga ut nakenbilder på bloggen är egentligen inte min melodi.
Fel forum och sånt.

Men idag gör jag ett undantag för detta är så fruktansvärt roligt.
Jag har sett bilden förut men glömt bort den men så dök den upp igen och räddade min kväll.
Den här fantastiska bruden är självdistansen personifierad. Skulle man vilja svänga sig med uttryck från 2002 så skulle man kunna säga att hon rockar!!!

Vi får se detta som en hyllning till kvinnokroppen när den är som allra, allra bäst.



 Det är inte tjejen som skrivit brevet som är med på bilden.

5 kommentarer:

  1. Haha, tänk vilken grym raggningsreplik hon kan ha! " min kropp ser ut som Homer, ska vi går hem till dig?"

    SvaraRadera
  2. Jag dööööör! Den bilden är så rolig! Måste hem och prova om jag också kan göra Homer. *asg*

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha. Jag dööör en smula. Första gången jag ser bilden.

    SvaraRadera