tisdag 3 april 2012

Hjälpa mäklaren lite.

Vi har haft visning på lägenheten idag. Det är lite känsligt det där. Egentligen skulle jag vilja vara med och försvara den och peka på alla fördelar och finesser. "Kolla det här braiga skafferiet då, där kyler man pannacotta på nolltid på vintern. Svingött med pannacotta ju" Och kolla det varma ljuset i badrummet. Här syns inga porisar minsann" Kom och köp. Billigt just för dig.

Men har de klagomål så blir jag redigt på defensiven. "Vadå repor i parketten? Vem tror du att du är?Om du inte tar tillbaka det där så skall du nog få se på repor. I ditt NYLLE Biatch.
Eller; Pälsängrar? So? Hatar vi djur nu helt plötsligt? Jaha du, ja då hatar jag din hund. Den är grymt ful.

Då blir de rädda puckona. Och köper av bara farten. hehehe.

Tur att jag är så smart.

Ja detta är ju självklart inte den proffsiga  fotografens bild.
Som tur är.
Men ni ser min fina bäddning iaf.
Kom och köp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar