onsdag 8 april 2015

Pollenchock och poddradio

Hallå i vårsolen.

Vet ni, Det har varit 22 grader vid vår solvägg idag. Typ sommar alltså.
Det är på gång, det är på gång.
Det är även pollensäsongen har ni säkert märkt. Den här tiden på året tillbringar jag med två gluggar som ögon och helt utan doftsinne. Det gör inget. För jag hör fågelsång, känner hetta i ansiktet efter att ha varit ute en hel dag och börjar längta efter bryggor, sand mellan tårna, smultron och väluppfostrade ungar dragna i skrinda utan gnäll. Idyll.

Men det är ju en bit dit förstås (särskilt det där med det gnällfria). Först ska det snoras.

Vet ni vad som mer är på gång?
Det första av Emmas och mina poddavsnitt för Philips Avent ligger uppe och är sökbara på Itunes.
Känns så otroligt roligt.
Var sjukt nervös innan jag hörde det.
Efter vi var klara med inspelningen så hade jag inte ett minne av vad vi pratat om en gång.
Det var som dagen efter ett bättre kalas helt enkelt. Med den lilla skillnaden att någon spelat in rubbet och vem som helst, inklusive min mamma, skulle ha möjlighet att höra det. Det var lite darr på det, faktiskt.

Här kan ni lyssna påt också. Hoppas att ni gillar det!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar