onsdag 18 mars 2015

Frågor frågor

Alltså detta löp.
Jag läser det om och om igen.
Det fyller mig med häpnad
Har så många frågor att de slinter på tungan och gör mig stum.
En del av mina frågor:
Är konflikterna i Syrien och Ukraina över?
Är det inte val i Israel?
Ooooch när jag lämnat de PK-frågorna undrar jag också:
Hänger de två rubrikerna ihop? 
Är det en slump att de berör samma tema?
Vem är FrölundaMatilda? 
Är det ett artistnamn?
Är hon typ känd från Mellon eller Let's dance?
Reste hon med stomipåsen som enda sällskap? 
Har den något namn? ( konstig fråga kanske men en gång åkte jag buss bredvid en dam som presenterade mig för sin stomipåse som hette Algot. Och jaaa när jag googlade på detta så fann jag att även FrölundaMatildas stomi var av manligt kön och döpt till Gunnar. Vägra dö nyfiken)
Är detta löp genialiskt eller fullständigt barockt? 



1 kommentar:

  1. Haha detta var det roligaste jag läst på länge, när du lägger fram det så, så JA intressanta frågor!! Ingen aning vem detta är, men väcker frågor :)!

    //Sandra

    SvaraRadera