måndag 6 januari 2014

Rea och sånt

Reashoppingen är bra nu som ni kanske har märkt.
Eftersom det regnade småspik i Göteborg i dag så tog vi en runda på Frölunda Torg medan Spiggeriet var i tryggt förvar hos farmor och farfar och hade tabberas på julens bullar och kakor.
Jag fyndade både underkläder och kläder till Spiggen samt Eight Hour cream till halva priset som jag inte kan stå emot att bunkra. Jag har det som nattcreme bland annat (Och till torra Spiggkinder). Har ni provat det? Ett redigt lager vid sängdags och man vaknar upp som en barnrumpa. Nice stuff.

Men mitt bästa fynd var handskarna nedan. De har jag gluttat på på Haga Hem sedan i höstas men inte fått tummen ur. Nersatta med 50%. Himla bra.
De är hemskt piffiga tycker jag. "Lite färg piggar ju upp" sa expediten och det är ju sant även om jag tycker att hon överdrev en smula. Det är ju inga cirkusvantar direkt.
Men hon var lika svartklädd som jag och tyckte kanske att den lilla röda rosetten var höjden av färgutsvävning. Tja kanske.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar