onsdag 22 augusti 2012

Smärrrrta

Ah men jag har gått och blivit handikappad. Jag har gått i för stor ballerina i uppförsbacke, ansträngt stortån och nu kan jag inte gå. Ja det låter omänskligt bedrövligt och det är det också. Men också märkligt att det överhuvudtaget tillverkas ballerinor som kan vara för stora för mig eftersom jag, efter Spiggen, har fötter långa som ett kvarter. Men i vilket fall som helst är jag hänvisad till min kontorsstol idag med fot i högläge. Kan knappt gå och köpa lunch ens= synd om. Men så ska jag på kundbesök också vilket kommer bli intressant. Mitt seriösa intryck i kavajsing och allt, förstörs en aning av min extrema fulgång. Jag får skylla på Koreakriget. Det brukar folk gå på och se impade och respektfulla ut. Dessutom låter det fräckare än en ballerinaskoskada. Onekligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar