tisdag 21 augusti 2012

Baka baka svinstor kaka

Efter att ha jobbat hårt med såväl "Två systrars söta" och Leilas "A piece of cake så har jag fått ett nytt tillskott till sötebrödsböckerna.
Kolla vad jag vann för ett tag sedan. På tidningen "Hembakat"s hemsida. (Ja det är på sådana sidor jag surfar...hyfsat oskyldigt faktiskt) Men jag svarade på lite frågor om hur mycket jag gillade kakor och sånt och så en vacker dag låg denna fina bok i lådan. Verklig tjockisvarning på hur himla glad jag blev.
Jag har inte hunnit baka något ur den ännu men gudars vilken potential den har.
Riktigt goda grejer.
Har ni inte upptäckt tidningen Hembakat så leta efter den i tidningshyllan. Om ni delar samma intresse för kakor som jag alltså. Annars kan ni köpa Cosmo eller nåt. Den är för smalisar.


Yummie!

1 kommentar:

  1. Grattis till fina vinsten! Jag har också köpt Hembakat ett par gånger. Känner mig grymt tantig varje gång, så det är lite jobbigt ;)

    SvaraRadera