onsdag 8 augusti 2012

Pris för fräschaste näbben.

Mitt bästa spartips:

Gå till tandläkararen och ha inga hål. Vips så har du sparat (el tjänat) 5 papp.
För mig är det rysk roulette när jag går till Tandis. Det kan sluta hur som helst.

Men idag gick det bra..ja förutom att jag hade en fraktur på en gadd. Jag som aldrig brutit något i hela mitt liv. Men den måste ju lagas på något sätt. Men det berodde ju inte på ngn läskig karies så jag känner mig fett fräsch ikväll.
Det är väl Spiggen som hade sönder den senast han slog mig med telefonen kan jag tänka. Han är lite oberäknelig ibland, den.

T.ex nu när han plötsligt vaknade trots att Peter och jag har myskväll och käkar italienskt och dricker vin och trots att Spiggisen har en flong ny supermysig kudde.

Det är inte ordning på någonting.

Jojo
Kom ann bara.
Bild: google.se.
Eller goggel.se som man säger om man är lite gammal och efter.

2 kommentarer:

  1. Gåggla säger min fina kollega. Fina Siwan är en ständig skrattkälla med sina fantastiska dialektala ord. Pattaglytt är en favorit.
    Kram på dig underbaraste

    SvaraRadera
  2. Grattis! En snygg mun kan man komma långt med! Eller....?

    Och klart vi ska ha en date till hösten. Vi är ett gäng som har pratat lite löst om att ses i september (typ). Kanske ska hänga på då?

    Kramar Kicki

    SvaraRadera