fredag 18 januari 2013

Reafynd och knarkarkvart

Det är reafeber i affärerna nu. Halva reapriset och sånt där.
Tycker jag är käckt.
Detta är ett par av de reafynd som fick följa med mig hem.
Finfina Shepherdtofflor som jag invigde genom att trampa i ett halvätet utspottat russin som nu för alltid finns förevigat i den otvättbara sulan. Supertrevligt och pikant.

Armbandet är ett Missoni från Lindex och är mycket fint. Men det är ju svårt med armband. Jag kan ju aldrig ta på mig dem själv och eftersom jag nästan alltid går tidigare än Peter till jobbet får jag dem aldrig på mig. Lite taskigt att väcka för en sådan sak tycker jag och när jag ändå gör det blir det ändå inte så bra eftersom Peter har finmotorik som en säl vid den tiden på morgon.
Så man får planera sina tillfällen.

Köpte ett par Missonibraxor till Spiggen också. Mycket tuffa.

I morgon kommer mamma och pappa så kvällen får delvis ägnas åt att dölja det faktum att vi levt i en rövarkula på sista tiden. Mammor kan bli så oroliga. För att vi kanske har börjat knarka och sånt. Då har man det ju stökigt. Det vet man ju.




4 kommentarer:

  1. Otroligt söta tofflor! :D Rea är ju hur skoj som helst.

    SvaraRadera
  2. Kan ingen hjälpa dig med armbandet när du kommer till jobbet?

    SvaraRadera
  3. Finfina tofflor och armband! Här ser det också ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Vi jobbar så mycket nu att orken liksom inte finns till att ens plocka undan här hemma. Puh!

    SvaraRadera
  4. Nu snackar vi rea! Det är ju halva halva som är rea för sjutton. Snyggt armband och väldigt söta mystofflor.

    SvaraRadera