söndag 1 juli 2012

Morgonstund med tidig vakenhet i mund.

Alltså, vad är det med mig? Vad har Spigglivet gjort mot mig. Det är INTE ok att efter en hel dags festande med tufft, sent sänggående vakna kl 07:00. Inte för att jag är så himmelens pigg direkt men någon mer sömn lär jag inte bli bjuden på. WTF, jag bor själv på hotell, jag kan och borde sova ut, men nä. Istället får jag hänga på låset till frukostmatsalen som en annan pensionär. Igår då? Jo det var fantastiskt såklart. Jag kommer ge en utförlig historia senare när jag är tillbaka hos min dator. Men jag är sjukt nöjd med dagen och kvällen och mina fötter har flera snygga blåsor undertill som ett slags bevis för dekadensen. Men jag är inte vidare bakis idag,vilket är såååå skönt och beror helt säkert på de enorma mängder fantastisk mat som lassades in. Det känns både praktiskt och välkommet inför min glamourösa skumpbussresa hem om några timmar. Nu; undersökning av våffelstatus i frukostmatsalen.

5 kommentarer:

  1. Jag undrar bara varför det bara är EN drink på bilden?

    SvaraRadera
  2. Amen hörru!! Det lät inge bra.. Själv sov jag till halv tolv då min sambo väckte mig o tyckte att det var dags att vakna :O) Sitter faktiskt med frukosten nu.

    Tack för igår det var hysteriskt kul.

    Puss /Katarina tvillingmamma

    SvaraRadera
  3. Fi fan vad kul det var på restaurangen. Och vilken fin bild på dig och Laxen att rama in.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fast isbjörn hade varit en bättre beskrivning än en vanlig gammal björn. Isbjörnar gillar ju lax dessutom.

      Radera
  4. ha ha ha jag kan inte låta bli att skratta ihjäl mig..alltså Annika..jag har massor med bilder där din "arm" förekommer...?? :)))) puss fina du:))

    SvaraRadera