torsdag 26 juli 2012

På tisdag senast väntar jag samtal från Victoria Secret

Idag har jag varit iväg på spännande grejer må ni tro. I en tjockångestattack i julas så köpte jag mig en groupondeal. En svinbra fettreduceringstjosan med laser som går ut på att man ligger på en brits en timme och läser om prinsessan Madeleine, medan man har en platta på magen som spränger bort allt fett och en timme senare stiger man ur lokalen som Miranda Kerrs okända svenska dubbelgångare. Vem kan inte tycka att det låter som en bra grej? 3 gånger för 1000 pengar vilket inte är något alls ju om man tappar en sisådär halvmeter runt naveln.
Mellan en halv och 4 centimeter tappar man oftast tydligen och salongsrekordet var 6 cm vid samma tillfälle. Då antar jag att man får sitta på deras wall of fame med bar magge och ett förnöjt leende.
Första tillfället missade jag i måndags och dagens tid höll jag också på att missa men kastade mig iväg och kom 10 min för sent. Jag har alltså missat minst 6 cm bara på detta. Inte bra.

Nåväl efter en timme på britsen hade jag både ny kunskap om David Beckhams glasssmygätande och enligt måttbandet var jag 2 cm smalare. Enligt ögat var jag ca 0,0 cm smalare men skit samma. På måndag skall jag dit igen och då skall jag ta salongsbästa med 8 cm. Lätt. Allt handlar om inställning tänker jag.

Jaja alla är vi postgravida på olika sätt.
Inget är BÄTTRE än något annat och förresten spelar det ingen roll för efter måndag så är vi lika samma.
Bild: google.se

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha Åh vad jag tycker om dig! Alla dina centimetrar! <3

    SvaraRadera
  2. Bara görat vett ja :o) Vi har små snackat om att dra till götet. Sugen på lek? Kram /Katarina tvillingmamma

    SvaraRadera