tisdag 24 juli 2012

Hemliga affärer och trumslagare

Jaja jag vet att det är lite risigt på inläggsfronten.
Vi har big business på gång och innan vi fått klart med vissa grejer så kan jag inte koncentrera mig på något annat. Egentligen är det inget hemligt alls men jag kan bli lite vidskeplig i sådant här och vill helst inte säga något alls därför. Men snart, snart skall det vara klart och då skall jag nog dricka champagne. Och sova lite.
Men den tjocka damen har inte sjungit än så det känns fortfarande som om det kan gå hur som helst.

Här är det annars lugnt ikväll. Vi dricker rosé och funderar på om vi kanske skall bekosta någon lektion till hobbytrummisen i huset bredvid. Vi tror inte att han är en naturlig begåvning nämligen och det är lite plågsamt stundtals.

Men att hålla takt är inte det viktigaste här i livet. Det skall man ha i minnet.

Nybadad Spigg med trevlig attityd

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att er business går i lås, jag gissar att det är ett hus ;)

    SvaraRadera
  2. Hur spännande som helst. Jag tror också att ni flyttar, så skit i trummisen. Låt nästa person ta tag i det bekymret :)

    Kramar

    SvaraRadera