fredag 1 februari 2013

Fredag utan godis är som kärlek utan kyssar

Det är fredag kväll och jag har inget godis. Det är micket, micket synd om mig.
Inte så att jag svälter för jag har ett halvt kilo räkor i magen och 1 glas vin i systemet men inget godis.
Jag upptäckte att det bara var 4 månader till bröllopet nämligen. 100 dagar till jag ska prova klänningen nästa gång och då skall jag inte se fullt så mätt ut som jag gör idag. Var det tänkt. Då rök fredagsgodiset. Det bestämdes lätt och ledigt och liksom över huvudet på mig, även om det var jag och mig själv som kom överens om det. Trots det känner jag mig orättvist behandlad, men eventuellt kommer jag vara glad sedan.
Så ikväll blir det halvmysig fredagkväll med Homeland och en sådan där "nyttig" chokladboll på nötter och dadlar.
Men i morgon får jag sova. Åååhh.


Source: kenzas.se via Sofia on Pinterest

1 kommentar: