tisdag 16 april 2013

Livsjonglering

Alltså det är ganska meckigt att rodda ett bröllop och en lägenhetsförsäljning samtidigt. Vi ska krydda detta lite genom att börja en liten besöksturne bland förskolorna i vårt nya område för att hitta en förskola där det inte är 103 barn per pedagog och där vi känner att vi vill lämna Spiggisen i vad som säkerligen är ohälsosamt många timmar per dag.
Egentligen är jag ganska less på det hela nu. Får man säga det?
Därför blev jag ganska glad när de ringde från en Spa och konferensavdelning vars monter min kollega Mersa och jag besökt på HR-båten, och berättade att vi kammat hem en Spaweekendvinst för att vi kommit på mest ord som börjat på SPA. Gött.

Annars är anledningen till min låga bloggaktivitet att jag spenderar all min tid på etsy och googlar mitt nya fixeringsområde, vilket är olika håraccessoarer till mig och mina tärnor.
Häromdagen tog jag dock en paus och snöade in på primers istället. Det är viktiga grejor och inget man kan välja i all hast. Nu har jag i alla fall efter intensivt googlande beställt en primer från ett märke som heter Arbonne och som inte säljs i Sverige, men tack och lov i England där min vän fått uppgiften att ta med sig en hem.
När jag är klar med hårjoxet måste jag hitta en ny grej. Slipsknutar kanske?

Så det är mycket att stå i minsann.


 Oh oh so pritty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar