lördag 15 september 2012

Fleece och diamanter

Jag är fullständigt färdig. Totalt. Visst kan det vara jobbigt med ett Bodycombatpass eller att springa 5 km (som ju är mitt längsta) men en lördag i 3 olika köpcenter med ett stycke aggroSpigg slår nog vilken Ironman som helst skulle jag tro. Vi upptäckte nämligen att Spiggens fötter växt och att han inte hade ett enda par skor som passade, så under infernoliknande förhållanden så införskaffades 2 par skor och ett par stövlar samt ett fleeceställ i så vackert rosa att jag själv blev svårt avundsjuk.

Dessutom beställde vi våra förlovningsringar tillslut. Det har varit assvårt att välja även om valmöjligheterna är lite begränsade p.g.a. inte miljonär. Resultatet får ni se den 28 sep då vi får hämta ut dem. Jag är micket, micket nöjd.
Då vi spräckte månadens diamantbudget (En sådan har väl alla hoppas jag?) men ändå inte kommer kunna tävla med J Lo direkt, så får jag vara glad att jag har andra bästa vänner. Riktiga vänner. I kött och hud och sånt.
Kött är alltid bättre än sten. Det har jag alltid sagt.

I akut brist på kömpisar.
Bild: google.se

8 kommentarer:

  1. Låter trevligt med förlovningsringar :)
    å missa nu inte,,,,

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Diamantbudget? Shit, det har jag missat. Ska ta upp det med maken... Det måste finnas mycket att ta av där. Har bara en diamant vad jag vet. Inte är den särskilt stor och det var 12 år sen jag fick den.... Förhandlingsläge alltså!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Du är bäst hjärtat, får mig alltid att skratta :O)

    By the way. Titta här vad jag har fixat. http://mingalnavra.wordpress.com/
    Passar mig va ;O)

    Puss o satan i gatan vad jag längtar till november. Må tiden gå fort säger jag bara!

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha! Nu undrar du vem det är va. Men nej, jag tänker inte säga ngt ;O)

    SvaraRadera
  5. mingalnavra: Och det tror du inte att jag fattade på cirkus en sekund?
    Du missbedömer min slutledningsförmåga

    SvaraRadera
  6. Diamantbudget nä det har jag inte men jag hoppas att min sambo har det för det är ju han som ska köpa. Haha
    Ska bli kul att se vad ni har valt för ringar.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vi hade inte inte heller nån diamantbudget, så vi fick snabbt och lätt fixa en. Som vi spräckte ganska duktigt. För jag fick 17 diamanter, om än ack så små. Från Tiffany's. Det var ganska otippat, faktiskt. Men gött!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Coconut: Äh vad faaan. Nu dog jag lite av avundsjuka. Tiffanys är synonym med gött. Åh. Åh.

    SvaraRadera