torsdag 6 september 2012

Me goes fightinghurtbulle

Det spöregnar ute och jag är i paltkoma efter ett lass köttfärssås. ÄNDÅ är jag nu beredd att masa mig iväg till Sats och ett kvällsbodycombatpass. Har inte tränat combat på tre år. Förr var det mitt favoritpass. Men sist jag gjorde det hände något skit i min rygg och jag fick ta del av ett år av asond ischias. Men idag känner jag mig modig och beredd att återuppta min favoritträning. Eller.....så känner jag mig lite pressad av att jag moffat kakor och choklad oavbrutet idag och detta passet var det enda som låg efter Spiggens sovtid. Möjligtvis är det så. Men spela roll. Det viktigaste är att ni nu vet att jag ska tillbringa kvällen som en annan Paulo Robertofriskus. Så ni kan bli impade och sånt.

4 kommentarer:

  1. Jag är sjukt imponerad! Har själv intagit sängläge med stor godispåse på ett skithotell i Falköping. Du får träna för mig också!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Falköping alltså. Utan någon anledning alls antar jag? Bara för att det är kul i Falköping typ?
    Kram och trevligt inmundigande.

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig greppvänlig vattenflarra, vart har du hittat den? /Jenny

    SvaraRadera
  4. Den förstår du är en fölsispresse från min syrra. MEN jag antar att den är inhandlad i hyfsat vanlig sportinriktad affär. En Nike är det och den har fler finesser ska du veta.

    SvaraRadera