lördag 3 mars 2012

Dagens tantvarning

.. för det enorma suget efter en jättelik arraksboll med smörkrämsklick och cocktailbär. (Som jag naturligtvis inte åt upp. Jag må vara tantig men jag är inte sjuk i huvudet)
Alltså finns det något godare? Knappt faktiskt. Knappt.

Fika anno 1964


Idag skall vi göra en skojig utflykt. Min tysklandsutvandrare till kompis och hennes son Gullegoj är på visit i landet och vi ska äntligen träffas. Gullegoj är två veckor äldre än Spiggen. På skillnaden i deras utveckling skulle det typ kunna vara två år. Det skall bli kul att se vad den smarta bebisen lärt sig sedan sist. Spela klarinett? Fånga, koka och äta kräftor? Redigera bilder i Photoshop?
Åh vad det skall bli kul att träffa dem!!!! Vi har längtat så mycket.

Spiggens favoritbok

Gullegojs dito


10 kommentarer:

  1. Hahahahaaa!!! Herregud Annika! You crack me up! Hahaaa!!! Kraaam

    SvaraRadera
  2. *Asg*! Gullegoj, vilken kille alltså :D

    Fast jo, det finns godare grejer än arraksbollar... eftersom arraksbollar inte är gott. Såärdetserru ;)

    SvaraRadera
  3. Hahaha. Du är underbar. Spiggen kommer bli något stort. Det känner jag på mig. Han är en smart kille med sköna päron. Och arraksboll....fifan vad länge sedan, men nu blev jag sååå sugen. Jävla dig.

    SvaraRadera
  4. Allvar. Du är så jävla rolig att man skrattar ihjäl sig!

    SvaraRadera
  5. *asg* Vilket genialiskt litet barn. Spiggen alltså. Som har fattat grejen. Varför ha bråttom, när man kan ta det lugnt?
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Ha hahaha...vilken beskrivelse. Kul!
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  7. DU..Du..ja du vet hur mycket jag gillar dig:) Och din HUMOR!! ha ha ha
    och Arraksboll..amen nu måste jag köpa imorgon :) kramkramkram:)

    SvaraRadera
  8. Hahahahaha du är ju bara för go'!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hahahahaha du är ju bara för go'!
    Kram

    SvaraRadera
  10. haha, du är galen! Jag gillar verkligen din blogg!

    SvaraRadera