fredag 23 mars 2012

Veckans sista ansträngning

Åh hjälp vad jag är trött ikväll. Tre utekvällar på en vecka är mer än vad denna ovana moder klarar av. Visserligen är jag hemma redan, klockan är inte ens tio men det har blivit mycket vin. I olika färger och skepnader. Trevligt. Vi har varit ute för att tacka av en kollega och vi har haft otroligt roligt. Som vanligt hamnade vi på Tranquilo. Deras hamburgare med getost och jordnötter är ju helt otrolig och den skulle jag gärna äta till frukost, lunch och middag varenda dag. Bara varva lite med pizza och sånt ibland så att hela kostcirkeln täcks.

Nu är det äntligen helg och nu gäller Spiggkvalitetstid för hela slanten. Längtar efter honom nu. Vi har setts så lite i veckan. Försöker alltid ta honom på morgonen och byta blöja och sådant då men det är ju ändå en kort, kort stund i jämförelse med hur det var förut. Spiggen själv är nöjd och glad med föräldrabytet. Han var ändå rätt less på mig. Tror jag det. Han stod ändå ut längre än vad de flesta skulle klarat :-)

Nu ursäktar jag mig för ett supertråkigt inlägg och så går vi och lägger oss istället. Det finns ändå inget godis hemma. varför vara vaken då liksom?

Smarro värre

3 kommentarer:

  1. Helt rätt tänkt. Jag gör precis likadant. Går och lägger mig. Godisbristen är nästan löjligt stor i det här huset.

    Ha en skön helg! Och var det visning nu i helgen? håller tummarna!

    SvaraRadera
  2. haha, lite vilsen är jag allt. Ni har ju redan varit på visning... var ju budgivningen vi väntade på. (skyller på sockerbrist) Då håller jag tummarna för att det blir ert!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig vecka du har haft! Nu kan du njuta och ta det lugnt hela helgen!!! Kram

    SvaraRadera